Transport GRATUIT oriunde in tara la peste 20.000 de produse. Ai 15 zile timp sa te razgandesti !

Samsung Galaxy S III disponibil pe roşu în România, prin Marketonline.ro

Samsung Galaxy S III
Samsung Galaxy S III disponibil pe roşu în România,
prin Marketonline.ro

Dacă vă place Samsung Galaxy S III, iar singurul impediment în a cumpăra telefonul a fost până acum culoarea sa, acum terminalul este disponibil şi pe roşu, în oferta celor de la Marketonline.ro. Văd această nuanţă potrivită pentru domnişoare, dar şi pentru un posesor de Ferrari, de exemplu.

Această variantă costă 2.360,60 lei la Marketonline, iar dotările sale sunt identice cu cele ale modelului standard. Review-ul pentru acest telefon quad core îl găsiţi aici, cu toate faimoasele sale funcţii analizate, de la Pop Up Play şi Smart Stay la controlul prin gesturi şi maturarea ecranului cu palma pentru a realiza un screenshot. Telefonul vine cu un display Super AMOLED HD de 4.8 inch, asistentul virtual S Voice, 1 GB RAM, 16 GB memorie internă şi un slot microSIM.

Samsung Galaxy S III cântăreşte 133 de grame, măsoară 8.6 mm şi foloseşte un procesor quad core Exynos de 1.4 GHz, plus accelerator grafic Mali 400 MP, iar în spate găsim o cameră de 8 megapixeli cu bliţ LED, captura video şi foto simultană, touch focus, stabilizator de imagine şi înregistrare video 1080p la 30 de cadre pe secundă. Ce părere aveţi despre Samsung Galaxy S III versiune roşie?


Pretul tau:
2.360,60 RON
Pretul include TVA
Taxa verde: 2.00 RON
Cod produs: 58788



2 comentarii:

  1. In circumstance you've a big garden spot, then you will be planning to want to
    acquire furnishings that's in greater measurements and accommodates considerably a lot more individuals.
    It looks great, adds texture and color to your home, and increases
    perceived value and curb appeal. Hole saws: Hole saw can change the name
    of the hole cutter.

    my web-site - raspberry trellis plans

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua, numele meu este Julia Simon, o victimă a fraudei în mâinile creditorilor false. i-au pierdut aproximativ 25.000 € pentru că am nevoie de un capital mare de 75.000 €. Aproape că a murit, am avut nici un loc pentru a merge. afacerea mea a fost distrusă, iar în acest proces am pierdut fiul meu. Nu am putut sta din nou, acest lucru se întâmplă. în decembrie 2014, am întâlnit un prieten care mi-a prezentat o mamă bună, doamna Augusta Ibramhim, că în cele din urmă ma ajutat să asigure un credit într-o companie. mamă bună Vreau să folosesc această ocazie pentru a vă mulțumesc, și poate Dumnezeu să continue să vă binecuvânteze. Am dori, de asemenea, să folosească această oportunitate de a consilia colegii români, că există mai mulți escroci acolo, așa că, dacă aveți nevoie de un împrumut, și doresc să obțină un credit rapid, înregistrați numai prin dna Augusta Ibramhim prin e-mail: augustaibramhim11@gmail.com. De asemenea, puteți să mă contactați prin intermediul acestui e-mail: juliasimon460@gmail.com. dacă aveți orice îndoială. te rog ea este singura persoană de încredere și de încredere.
    Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere